Цікаво про роботу графічного дизайнера
Створення постерів – це один з багатьох напрямів застосування графічного дизайну. Постер — художньо оформлений плакат, афіша, стенд, банер для рекламних чи декоративних цілей із зображенням ключових ідей певного проекту, результатів та досягнень, які є презентацією виконаної роботи. Мета створення постерів – привернути увагу до певних подій чи окремої особистості.
Виконавець постеру повинен подбати про його художньо-естетичну привабливість та змістовну інформативність. Тут вкрай важливі такі елементи, як вдало і логічно вибрана назва, професійно виконані і використані фото, художнє оформлення, неповторність і оригінальність.
Розвиток технічних можливостей дає старт новим ідеям. Рекламний постер є одним з найсучасніших і найпоширеніших видів зовнішньої реклами через свою універсальність. Як правило, він є плоским екраном із статичним зображенням, але останнім часом з’явилися динамічні постери, картинки на яких міняються залежно від точки зору.
Отож, перед дизайнером, який створює постери, постає завдання встигати освоювати нові технології виконання художніх робіт. Для цього вже замало бути з комп’ютером «на ти» і мати художній смак та зорову пам’ять, а треба оволодіти основами стилю, методами використання і технологічної подачі матеріалу, оволодіти навиками образного й об’ємно-просторового мислення і розуміння сучасної культури, уміння проявляти ініціативність, винахідливість, відчуття гармонійного поєднання навколишнього середовища і стилю.